Klacht: Betaling onbekend

op 07 januari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Niet echt een klacht, maar ik kan een bedrag niet herleiden:

IBAN: NL48RABO0132394782
BIC: RABONL2U
Naam: Adyen
Omschrijving: 1814823501582746 0
020001449522000 TCR T131559-3 10
12093 AdyenPayments.com
Kenmerk: 21-12-2016 20:56 002000
1449522000

Gewenste Oplossing:

Voor welk bedrijf is deze betaling bestemd?

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Adyen

9 maanden geleden - Hi, Bedankt voor het contact opnemen met Adyen Support. We hebben deze transactie geprocessed voor onze merchant The Cloakroom. Regards, Adyen Support

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 00:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Ruthger Verkerke,

Wij hebben geen reactie meer van u vernomen. Hierdoor gaan wij er van uit dat uw probleem is opgelost.
Mocht u nog vragen hebben met betrekking tot het bovenstaande probleem zou u dan de informatie willen sturen naar support@adyen.com, dan kunnen we de betaling traceren en kunnen we u een gepaste oplossing geven of u doorverwijzen naar het bedrijf waar de betaling voltrokken is.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door RuthgerV