Klacht: Betaling niet goed verwerkt door HM

op 12 mei 2020 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Terwijl er bij zowel Klarna als HM geen openstaande betalingen zijn, is er een incassobureau ingeschakeld genaamd Segoria. HM wil niet bemiddelen, want Segoria is ingeschakeld door Klarna. Maar als er geen betalingen meer openstaan, snap ik niet dat Segoria is ingeschakeld…..Jammer dat HM zaken doet met KlarnaSegoria, na jaren vaste klant te zijn geweest en altijd op tijd betaald te hebben, ga ik hier nu niks meer bestellen.

Gewenste Oplossing:

?

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Judithxxxxx