Klacht: Betaling mislukt wel geld afgeschreven

op 12 oktober 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een betaling gedaan van 90€, na betaling melding betaling niet geaccepteerd.
Geld wel afgeschreven naar nl51abna0565668625

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld of de bestelling die ik had gedaan, bij river islans terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 12 oktober 2016 om 14:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van der Meijden,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan, in dit geval RiverIsland.

RiverIsland heeft uw betaling teruggeboekt naar uw rekening. Dit is gedaan op 2016-10-12 07:14:02 CEST. Het is afhankelijk van uw bank wanneer uw geld weer op uw rekening verschijnt.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Hen1990