Klacht: Betaling en extra kosten van 10 euro berekenen.

op 21 maart 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Bon Prix stuurt geen herinneringen van betalingen, maar gelijk een mail en brief met het bedrag en 10 euro extra kosten. Dit is zeer on-klantvriendelijk. Per mail kreeg ik een ander bedrag met 10 euro extra kosten, dan per brief die dezelfde datum zijn verstuurd.

Als ze eerst een herinnering sturen, met een termijn gesteld. En daarna pas dat Bon Prix 10 euro extra kosten in rekening brengt!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 21 maart 2017 om 14:16 geantwoord

Beste Michele, wanneer je een bestleling plaatst met betaling na ontvangst heb je 14 dagen de tijd het verschuldigde bedrag te voldoen.
Het kan zijn dat dit je ontgaat, daarom wordt er na 2 weken een mail gesturd zonder aanmaningskosten.
Is het verschuldigde bedrag nog niet voldaan, dan wordt er na 3 weken een brief verstuurd met aanmaningskosten.
Je kan ten alle tijde de rubriek 'mijn bonprix' raadplegen. Hierdoor hoef je niet op een herinnering te wachten.
Bij 'Rekeningoverzicht' in 'Mijn account' kan je de datum zien wanneer het verschuldigde bedrag voldaan dient te zijn.
Voor de rubriek 'mijn bonprix' kan je inloggen met je e-mailadres en je wachtwoord.
Het team van bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephanvera