Klacht: Betaling bij offerte en nu geen geld terug BRUGMAN

op 10 april 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Beste
Ik ben op 16-11-2016 naar een brugman winkel gegaan om een badkamer te bekijken. Wij hebben een keurige rondleiding gehad en daar waren we trots mee. Ik heb meneer mijn wenst gezegd en hij maakte een offerte voor ons. Na dat offerte was alles 17.000 maar meneer gaf ons wat ‘korting’ en alles kwam neer op 10.444. Wij waren verplicht om een aanbetaling van 500eu te betalen. Er zou niets besteld worden en we zouden dat bedrag terug krijgen mochten we nee zeggen tegen de badkamer. Nou na 3 dagen heb ik naar brugman gebeld om door te zeggen dat ik andere badkamer wil gaan zoeken dus moesten ze mij 500eu terug geven. Nou van november 2016 tot vaandag word ik van de kast naar muur gestuurd door brugman. Hebben gemaild naar de leverancier van brugman ‘Badaman’, brieven na brugman en toch willen ze me geld niet terug geven. Voel me leeg door dit.. Waarom? Omdat mijn Nederlands niet zo goed is en meneer misbruik van dat heeft gemaakt

Als ik me geld terug krijgt van brugman. Al 6maanden niets horen is niet netjes. Inmiddels al andere badkamer gekocht

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

6 maanden geleden - Beste heer / mevrouw, Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen en doorgestuurd naar de juiste afdeling. Vanuit hier zal mijn collega het verder oppakken. Hopende u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht Eddiess

6 maanden geleden - Weet je brugman werken er stelletje oplichters. Blijkbaar zeggen ze dat ik nu eneens nog €500 erbij moet betalen tewijl meneer duidelijk tegen me had gezegd dat dit een offerte is. Stelt niets voor. Wat ik wel heb gedaan is heel gesprek opnemen tijdens onze bezoek aan de oplichters'Brugman' . Ik ga juridisch stappen nemen met mij advocaat en meneer P. C JONKER van dat brugman spreek ik wel aan. Bedankt Klacht.nl voor u medewerken. Groetjes

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 25 april 2017 om 08:54 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Bovenstaande aanvulling op uw klacht heb ik doorgegeven aan mijn collega. Zij geeft aan dat zij vrijdag contact met u heeft gehad. Naar aanleiding hiervan heeft zij u een mail gestuurd waarin om uw bankgegevens wordt gevraagd. Kunt u wellicht deze nog mailen zodat het dossier gesloten kan worden.

Bij voorbaat dank.

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Eddiess

5 maanden geleden - 2 weken geleden werd na me bankgegevens gevraagd en tot heden heb ik geen geld ontvangen van hun. Mij gevoel is en blijft dat brugman mij voor de gek houden.

Alle klachten die gemeld zijn door Eddiess