Klacht: betaling bezorgbundel maar er kan niet bezorgd worden

op 24 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Geachte medewerker,

Op 14 april heb ik mij aangemeld voor de 3-maandelijkse bezorgbundel van AH.
Dit is helaas voor mij niet geschikt gebleken. AH bezorgt niet in mijn woonplaats en het AH pick up punt ligt 20 km verderop van huis.
Door dit feit heb nog geen enkele keer online boodschappen kunnen doen met de door U aangeboden service.
Ik zou het zeer op prijs stellen wanneer ik het betaalde bedrag: € 39,00 terug kan ontvangen, hetzij door storting op mijn bankrekening NL46 INGB 0001357483 of in de vorm van een tegoedbon voor boodschappen bij AH.
Ik ben een trouwe klant van AH (Wolvega) maar meende door de Corona-crisis in relatie tot mijn leeftijd 77 jaar er verstandig aan te doen om online mijn boodschappen te gaan doen.
Ik hoop dat U begrip heeft voor deze heikele situatie voor mij en een positieve oplossing aanbiedt.
Met beleefde groet,

Mw. E. Appelman – Koster

Terugbetaling van de 3-maandelijkse bezorgbundel in contanten of in een tegoedbon voor boodschappen bij AH

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mw. Bets Appelman