Klacht: Betaling

op 11 juli 2017 over skrill in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een skrill rekening en wil geld van mijn skrill rekening overmaken naar mijn ABN-AMRO, maar het lukt niet, ik ben al 3 weken hiermee bezig, ik ben al 2 weken bezig voor hulp, skrill Klantenservice is niet bereikbaar, het telefoonnummer is ook niet bereikbaar, ik heb op allerlei manieren geprobeerd om contact op te nemen via skrill tot heden niet gelukt.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn geld overgemaakt kan worden op mijn Nederlandse bankrekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over skrill

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over skrill nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Emmedee