Klacht: Betaling

op 02 mei 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Betaling

Ik had op de 28ste 20€ staan en ik maar wachten tot ze dit aftrekken op het einde van de maand maar het gebeurde niet, tot ik de 1ste van de maand mei binnen de fitness stap zeggen ze mij dat het 25€ is, 1 zei dat de 5€ extra van de bank kwam dit is dus niet zo want vandaag ben ik bij de bank langs geweest en weet het nu wel 100% dat de 5€ niet van de bank komt, de andere zei dat het waarschijnlijk kwam omdat ik mss vorige maand niet betaald had, wat dus wel zo is heb zelf het bewijs er van.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 03 mei 2017 om 09:26 geantwoord

Beste Shqipe,

Bedankt voor jouw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat de betaling niet duidelijk is.

Ik ben de administratie ingedoken en zie dat wij de maand mei inderdaad niet hebben kunnen domiciliëren.

Wanneer een domiciliëring mislukt, rekenenen wij € 5,- extra aan, aan stornokosten.

Uit coulance heb ik de stornokosten weggeboekt, zodat er een bedrag van € 19,99 overblijft. Ik wil je vriendelijk vragen dit bedrag te voldoen op BE77731028534442 onder vermelding van je pas- of lidnummer of je kunt het per bancontact voldoen op de club.

Jessica van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Shqipe