Klacht: betaling

op 30 november 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo ik heb vanmorgen 4 euro gestort en dat is afgeschreven bij mij voor honing bij Buggle maar dat heb ik niet gekregen

Gewenste Oplossing:

als de honing is bijgeschreven bij buggle

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 30 november 2016 om 09:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Warmond

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door yvonnewarmond