Klacht: betaling

op 28 augustus 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

mijn bestelling bij klarna is bij buren afgegeven terwijl er HEEL duidelijk op stond niet bij de buren afgeven!!!dus is de bestelling retour afzender gegaan.
Vervolgens stuurt klarna een rek omdat het niet volgens hun retour beleid is verzonden,waar ik dus voor zou moeten betalen(ik ga toch niet ergens voor betalen wat hun niet goed hebben bezorgd en ze retour hebben gekregen).Mail krijg ik geen antwoordt op en nu heb ik een incasso gekregen van segoria waar ik bijna 90,-euro moet betalen voor iets wat ik niet heb.Dat is toch PUUR diefstal

Wanneer ik de rekening niet hoef te betalen,want hun pillen wil ik niet eens meer proberen!!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 31 augustus 2016 om 08:58 geantwoord

Beste Mevrouw/meneer Mulder,

Dat is vervelend zeg! Echter factureren wij in opdracht van webwinkels en beslissen wij daarom niet over de retouren en het verwerken van de retouren. U kunt daarom het beste contact opnemen met de webwinkel waar u de bestelling heeft geplaatst.

Omdat wij geen betaling hebben ontvangen en de webwinkel uw retour niet heeft verwerkt bij ons, is uw factuur overgedragen aan Segoria.

Segoria is de enige die u nog helpen met vragen over uw factuur, ik raad u dan ook aan om met Segoria contact op te nemen. Via www.segoria.nl vindt u de contactmogelijkheiden terug.

Een fijne dag gewenst.

Groet, Vera

Bericht van Klarna

6 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Mulder, Bedankt voor uw reactie. Helaas hebben wij geen e-mails van u mogen ontvangen tevens zie ik geen enkel ander contact met onze klantenservice terug. Omdat de factuur inmiddels overgedragen is aan Segoria raad ik u aan om contact op te nemen met Segoria wanneer u nog vragen heeft over uw factuur of de incassokosten. Fijne dag gewenst. Groet, Vera

Heeft op 01 september 2016 om 13:00 geantwoord

Die mail is wel verzonden!Maar je moet dus blijkbaar tig telefoontjes en mails sturen voor jullie fatsoenlijk en op tijd antwoordt geven.Wanneer ik een mail stuur verwacht ik daar fatsoenlijk antwoordt op en ik heb geen tijd en geld om wert ik hoeveel telefoontjes te plegen en mails te gaan verzenden.
En u moet niet zo denigrerend antwoordt geven wat vervelend enz enz als dat zo zou zijn had u namelijk eerder gereageerd en zelf al kunnen zien dat jullie pakket niet bij ons hebben bezorgd,maar afgegeven waar duidelijk was aangegeven niet te doen.Dat fatsoen nemen jullie niet maar sturen een rekening voor spullen die dus niet juist geleverd zijn en geretourneerd ,met de mededeling de betaaltermijn is ondertussen verstreken!!
Waarom moeten voor iets betalen wat we niet hebben,en dan doorsturen naar incasso bureau met de daarbij komende kosten u moet daar vervolgens zijn.
zoals in Eerdere antwoordt hier boven al te lezen is PURE DIEFSTAL.

Bericht van Klarna

6 maanden geleden - Beste meneer Mulder, Aan de hand van uw klacht hebben wij contact opgenomen met Segoria. Segoria heeft besloten om voor u contact op te nemen met de webwinkel. De webwinkel heeft aangegeven dat het pakket niet op uw adres is bezorgd. Zij hebben daarom uw factuur gesloten. Wij hebben het bedrag van €89,95 op 5 september 2016 klaar gezet om terug te storten op uw bank. Het bedrag zal binnen enkele werkdagen zichtbaar zijn op uw bankrekening. Groet, Vera

Alle klachten die gemeld zijn door Mul