Klacht: Betaling

op 29 mei 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik ben sinds januari lid van basic fit, echter werd er door jullie niets afgeschreven van mijn rekening. Hierop heb ik netjes een mail gestuurd met de mededeling dat ik geen afschrijvingen zie van basic fit, waarop ik geen antwoord heb gehad. Vervolgens zie ik dat er in een keer 39,98 wordt afgeschreven. Waarom gaat dit niet per maand en krijg ik geen antwoord op mijn mail? Ik zou per maand betalen en nu wordt het ineens afgeschreven waar ik geen rekening mee had gehouden.
Hoe gaat dit in het vervolg?

Ik zou het fijn vinden een duidelijk brief/mail terug te krijgen waarop staat dat er per maand afgeschreven wordt en niet zomaar in een keer. Ik accepteer niet wanneer ik steeds een groter bedrag moet betalen omdat jullie het niet afschrijven.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 30 mei 2016 om 08:46 geantwoord

Beste Anneline,

Bedankt voor je bericht.

Ik begrijp wat je bedoelt en ik vind het vervelend dat jij hier niet de communicatie over hebt ontvangen. Met de overname van Body Active hebben wij wat problemen ondervonden met de administratie. Hierdoor hebben wij een hele tijd niet kunnen incasseren en zijn wij dat nu aan het recht zetten. Ik zal hieronder het schema zetten van de incasso's die enkel voor Etten-Leur gelden.

Datum Incasso voor periode

Begin mei 2016 laatste dagen december, januari, februari
Eind mei 2016 maart en april
Eind juni 2016 mei en juni
Eind juli 2016 juli en augustus
Eind augustus 2016 september

Dustin van Basic-Fit

Heeft op 30 mei 2016 om 11:14 geantwoord

Prima oplossing, echter zou ik de eerste maanden gratis sporten. Nu betaal ik hier ineens wel voor?

Bericht van Basic Fit

11 maanden geleden - Beste Anneline, Bedankt voor je reactie. Jij hebt je ingeschreven op 23-1-2016 met de actie gratis sporten tot 1-3-2016. De incasso van €39.98 is voor de maanden maart en april. Jij hebt dus wel je gratis periode gehad. Ik wens je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door A.jongmans