Klacht: Betaling

op 28 mei 2021 over Sans-online.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Teams Sans,

Ik wil een klacht indienen over het feit dat ik nu een bestelling moet betalen met een product die niet naar mijn smaak is, omdat volgens jullie de schoenendoos kapot is. Ik heb duidelijk aan gegeven dat dit niet door mij komt. Het kan zijn dat die tijdens e retour is beschadigd aan 1 kant, en dat de andere doos niet beschadigd was, kan gebeuren niet mijn schuld!
Ik vind het jammer dat het zo moet gaan via deze manier een klant iets laten betalen wat niet naar haar smaak is en wat ook nog eens niet door de klant is gebeurd, daar word de klanten service niet beter op.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de retour word geaccepteerd en de betaling in afterpay weg gaat. Omdat ik niet de gene ben die dit heeft veroorzaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sans-online.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sans-online.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AmiraAchlaouchi