Klacht: Betaling

op 13 maart 2020 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens een vlucht heb ik een product gekocht en die is stuk gegaan. In eerste instantie weigerde KLM mee te werken maar uiteindelijk zijn ze overstag gegaan dat ik met bewijzen kwam dat het product onder de garantietermijn viel. KLM zou het bedrag van 15 euro overmaken maar tot op heden gebeurt er niets elke keer heeft men andere excuses. Diverse mails gestuurd KLM reageert niet meer!

Gewenste Oplossing:

Als het geld op mijn rekening staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robertopa