Klacht: Betalen voor Retour gezonden artikel

op 19 juli 2012 over Esprit in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

OP 07.06.2012 diverse artikelen ontvangen en direct retour gezonden op 2 artikelen na. Deze heb ik ook meteen betaald! Omdat ik al betaald heb, vond ik het niet nodig om te checken of alles goed was teruggeboekt. Esprit werk normaliter zeer secuur!
Tot mijn verbazing ontving ik vorige week een mailtje met het verzoek om te betalen en een waarschuwing van een boete bij NIET betalen. Heb direct gemaild, uitgelegd hoe het zat, maar tot op heden geen reactie!
Gisteren ontving ik een brief uit Duitsland van Esprit, met de rekening en de retourzending. Daar stond op dat de broek niet was ontvangen! Ik heb direct weer een mail gestuurd en daar is tot op heden weer niet op gereageerd!

Mijn vraag is: Wat kan ik nu doen? Betalen is geen optie, aangezien ik het artikel niet heb behouden.
Niet betalen, dan wordt het bedrag alleen maar hoger!

Gaarne uw advies!

Gewenste Oplossing:

Wanneer men daadwerkelijk gaat zoeken waar die broek is gebleven en aangeven dat de fout bij hun ligt en niet bij mij! Intrekking van de aanmaning!

Alle klachten die gemeld zijn door kaat112