Klacht: betalen voor ongerepareerd toestel

op 06 oktober 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn mobiel knipperde en werkte niet meer.
service van samsung ingeschakeld en telefoon werd opgehaald.
reactie terug was: waterschade geen garantie.
zonder reparatie kwam de telefoon (zonder kosten) terug.
tot mijn verbazing werkte te telefoon echter weer normaal.
mooi dacht ik tot ik merkte dat het opladen niet meer werkte terwijl dat voorheen wel werkte.
daarop heb ik weer contact opgenomen met de samsung service en aangegeven dat de laadpoort na 1e keer opsturen niet meer werkte.
wederom werd de telefoon opgehaald en nu was de reactie …
we zien waterschade en doen verder dus niets.
of ik nu even 60€ wilde betalen om de telefoon terug te krijgen was daarnaast het afhandelingsvoorstel.
ik ben hier niet mee eens omdat men voor ophalen al kon weten dat ze niets wilden doen.. ik heb het teruggezocht maar kan hierover niets vinden. alleen dat bij waterschade de garantie vervalt.
maar daar vraag ik ook niet om. ik vraag gewoon om de poort te repareren die voor zover ik weet tijdens het openmaken de 1e keer kapot is gegaan.
nu is het standpunt dus: we doen niets maar wel 60€ betalen.
daar ben ik het dus niet mee eens.
hoe kon ik weten dat men 60€ in rekening gaat brengen voor niets doen.?

Gewenste Oplossing:

liefst repareren, maar zo niet dan terugsturen zonder de 60€ aan kosten.
ik heb de telefoon dan namelijk nodig om in te leveren bij de verzekering.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mathijs.V