Klacht: betalen voor onbekent nummer

op 26 augustus 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste medewerker kpn

Wij zijn geruime tijd tevreden klant bij kpn.
Ons telefoonnummer is 0620622038 onder de naam Loos.
Echter zijn wij er achter gekomen dat er een bedrag van onze rekening
werd afgeschreven wat ons niet duidelijk was.
Ik moet toegeven dat wij eigenlijk nooit onze betaalrekening controleren.
Ik heb contact gehad met een van uw medewerker ( Cinthia niborg),en wist mij te vertellen dat dit nummer nooit is gebruikt!
Ons is het een raadsel hoe dit mogelijk is en dat wij hier niet van op de hoogte waren??
Onze vraag is de volgende, hoe gaan jullie hier mee om, en krijgen wij een schadevergoeding hiervoor, het is nogal een bedrag vanaf 2012!
Het onbekende nummer was in ieder geval 0683988802,ik heb het in ieder geval nu stop laten zetten.
Ik verwacht van uw kant een passende oplossing.
Vriendelijke groet Anita loos

Gewenste Oplossing:

Verder een tevreden klant,en hopelijk kunnen wij dat blijven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anita loos