Klacht: Betalen voor nooit ontvangen hd ontvanger?!

op 09 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds kort mijn verhuizing doorgegeven bij Ziggo waarna ik een brief ontvang om de digitale HD ontvanger te retourneren. Deze zou in bruikleen zijn.

Mocht ik deze niet hebben staat hier een boete van 150 euro op!

Ik zou dus getekend hebben voor ontvangst van een modem en ontvanger. Echter heb ik nooit een ontvanger gekregen!? Het moment heb ik weél ontvangen en ook voor getekend.

Omdat ik de ontvanger niet gekregen heb kan ik deze ook niet terugsturen.

Altijd klant geweest bij Ziggo en nooit problemen gehad. Ook in mijn nieuwe woning wil ik Ziggo blijven gebruiken maar als dit niet opgelost wordt ben ik er klaar mee.

Gewenste Oplossing:

een Digitale HD ontvanger ontvangen
of 150 euro boete laten vallen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door giovannig