Klacht: Betalen voor niet geleverde diensten.

op 15 november 2016 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Heb af en toe telaat betaaldmijn, schuld door diverse opeenvolgende tegenslagen. ook met afsluiting gedreigd en hebben levering per 27okt stopgezet.
Heb voorschot september en oktober overgemaakt wat ze tegoed hadden. Ook kreeg ik een voorschot van november heb die ook overgemaakt en was alles weer rond en dus geen schuld open op dit moment. maar energielevering is stopgezet op 27 oktober op dit moment nog niet afgesloten maar wel al een geweest. Wel nieuwe leverancier gevonden. En gaat vanaf 18dec leveren.

Heb gebeld waarom ze niet konden voortzetten geheel november. Maar wel termijnbedrag verplicht werd over te maken van november. Vroeg dus als ze opnieuw konden leveren maar kon alleen als ik 400 borg betaalde en maar beter andere leverancier kon zoeken en die voorschot later wel verrekend werd met de eindnota.

Nu betaal ik dus voor de levering en netbeheerder over de termijn van november wat ik niet krijgen. en deze week wel afgesloten word. En kan dat geld beter gebruiken bij andere energiemaatschappij.

Als ik de november voorschot verplicht heb moeten betalen en verder niets meer open staan aan rekeningen, vind ik dat jullie t/m 30 november gewoon kunnen leveren zonder borg wand de voorschot is betaald.
Bij de eindafrekening verrekenen wil ik niet daar zijn de wettelijke voorschotten al voor betaald t/m oktober. En geen 8 weken wil wachten op eind afrekening terwijl ik wel verhogverhogingen krijg bij telaat betalen.

Per direct levering verlengen t/m 30 november zonder borg waarvoor betaald is volgens fractuur en melden bij de netbeheerder
En anders voorschot terug storten van november waar geen contract voor is aangegaan.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 29 november 2016 om 09:59 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Oapie