Klacht: Betalen voor internet en tv dat nog steeds niet aangesloten is

op 31 januari 2014 over Fype in Amsterdam in de categorie Internetbedrijven

Ergens eind juli 2013 komt er s’avonds na 18:00 een Fype verkoper aan de deur. Hij weet mij een pakket te verkopen. Prima allemaal. Maar de levering gaat niet zo lekker. Kennelijk kunnen ze het product wel s’avonds komen verkopen maar niet leveren. Als ik hier contact voor opneem krijg ik de mededeling dat ik maar een dag vrij moet nemen… pardon? Een dag vrij nemen kost mij geld, en ik kan niet zomaar verlof nemen wanneer dat Fype uitkomt. Inmiddels had ik mijn huidige internet en tv al opgezegd. Dus puntje bij paaltje zat ik een week zonder internet en tv. Gebeld met fype of ze met spoed alles konden aansluiten maar omdat ze met een externe leverancier werken werkt dit natuurlijk belabberd. Kortom een half jaar verder heb ik nog steeds geen internet en tv van Fype, wel netjes 2 rekeningen van ze gekregen natuurlijk (totaal 150 euro automatische incasso) heb ik in oktober UPC moeten smeken of ze mij met spoed weer wilde aansluiten. Ik benieuwd hoe Fype dit gaat goedmaken….. Word hier zo verschrikkelijk moet van.

geld terug /ontbinding contract. en als het niet anders kan zou ik het fijn vinden dat ik de diensten krijg waarvoor ik op dit moment betaal??????

Ik heb een verschrikkelijk druk leven en heb echt geen tijd en energie over om me met jullie belabberde klantvriendelijkheid omgaan. ik word hier verschrikkelijk moe van!

FP790267

Alle klachten die gemeld zijn door Joeywegman