Klacht: Aansluiting televisie

op 28 januari 2014 over Fype in Amsterdam in de categorie Internetbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 16-01-2014 zitten wij zonder televisie. Hebben bijna dagelijks en vaak meedere keren per dag gebeld. Telkens komen de mensen van fype met het antwoord dat ze er mee bezig zijn.Afgelopen maandag is er zelfs toegezegd dat het urgent is geworden. Maandag of uiterlijk dinsdag zou er iemand komen.Tot nu toe niemand gezien!
Zijn 13 dagen aan het wachten, en zijn hier een beetje klaar mee. We willen duidelijkheid. Als wij zelf geen contact zoeken met fype krijgen we helemaal niets te horen.(ZEER SLECHTE ZAAK)Maar als je dan aangeeft dat je zo snel mogelijk weer weg wil bij fybe komen ze telkens met het verhaal van het contract waar je aan vast zit. wat is een contract van je tv zonder tv???????

Gewenste Oplossing:

Het liefst stapten we per direct weer!!
Maar aangezien dat vast een probleem wordt helaas, dan zo snel mogelijk weer televisie uiteraard!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door dickroosink