Klacht: Betalen voor een niet verzonden product

[email protected] op 29 maart 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb een tijd terug iets besteld bij wish en gekozen voor achteraf betalen bij Klarna maar heb het product nooit ontvangen. Een tijd later kwam Klarna
met een factuur maar omdat ik niks heb ontvangen moest ik zelf contact maken met wish en heb alle instructies opgevolgd zonder resultaat want het product staat niet eens in mijn bestelgeschiedenis bij wish waar ik ook een account
heb. Ik heb alles gedaan wat Klarna van mij vroeg maar zonder resultaat dus ik moet gewoon betalen. Zij doen zelf niks voor mij ik moet gewoon betalen punt. Je word schandalig behandeld, als consument heb je geen poot om op te staan erg frustrerend. Helpt U mij alstublieft

P van Rosmalen.

Als ik niet hoef te betalen want ik heb het immers ook nooit gekregen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 30 maart 2018 om 09:11 geantwoord

Beste mevrouwmeneer,

Jammer om te lezen dat u de bestelling van Wish nooit heeft ontvangen.

Klarna maakt de factuur aan in opdracht van de webwinkel en gaat alleen over de facturatie. De bestelling, levering en eventuele retouren, daar gaat de webwinkel over.

Op het moment dat een klant ons aangeeft dat de bestelling niet is ontvangen hebben we de mogelijkheid de factuur tijdelijk te pauzeren. Zo geven we de klant de tijd om contact op te nemen met de webwinkel om tot een oplossing te komen. Als uw bestelling niet terug te vinden is in uw bestelgeschiedenis bij Wish zal er op een andere manier contact opgenomen moeten worden met Wish om tot een oplossing te komen. Dit kan bij Wish via het e-mailadres [email protected]

Als er na een tijdje nog geen aanpassingen te zien zijn op de gepauzeerde factuur wordt deze doorgestuurd naar onze onderzoeksafdeling. Om u te kunnen helpen tot een oplossing te komen vragen zij informatie. Als deze informatie niet ontvangen wordt kunnen zij u niet helpen omdat er geen mogelijkheid is zonder informatie contact op te nemen met Wish.

In dit geval hebben zij u een e-mail gestuurd waarin om deze informatie gevraagd wordt en aangegeven dat als er geen reactie zou komen binnen een bepaalde tijd zij de factuur opnieuw zouden activeren. Omdat er geen reactie is ontvangen hebben ze de factuur geactiveerd en opnieuw naar u toegestuurd.

Daarna is er nog telefonisch contact geweest met onze onderzoeksafdeling en hebben ze aangegeven wat er nodig is om u te kunnen helpen.

Ik raad u aan om contact op te nemen met Wish om tot een oplossing te komen. Indien u voldoende informatie heeft waarmee wij u zouden kunnen helpen zou de factuur eventueel opnieuw gepauzeerd kunnen worden. U kunt dan telefonisch contact opnemen met onze onderzoeksafdeling.

Ik wens u alvast een prettig weekend toe.

Groet, Kayleigh

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]