Klacht: betalen en tot dusver niks

op 05 november 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Vorige week 29-10-2016 twee vesten besteld bij Aktiesport, betaling van €64,97 gedaan via Ideal bij Ayden, vervolgens geen bevestiging van bestelling en tot dusver niks ontvangen. Aktiesport al aangeschreven hoe het er voor staat, maar tot dusver nog geen reactie. Graag zou ik wel willen weten hoe het er voor staat met transactiereferentie: 0030001796383625

Als me spullen geleverd worden en ik niet kan fluiten naar me centen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 juli 2017 om 00:58 geantwoord

Geachte Marcel Phaff,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door chellop