Klacht: betalen en de helft niet krijgen

op 02 september 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

ik ben al maanden met klarna in een strijd ze beloven maar doen er niks mee alles is opgelost voor hun we sturen het door naar segoria heb al 10x gezegd ik heb dat vest niet ontvangen betaal een kattenfontein is nooit geleverd placemats nooit gehad en dan zeggen ze dat moet melden geloof mij er gebeurt niks alleen maar aanslagen en zeggen oh maar als u dit niet gekregen hebt alles ligt nu bij incasso ik heb nog nooit zo,n bedrijf mee gemaakt ik zal netjes blijven maar ik ben woest 150 voor mijn nop ik heb hier zo van geleerd doe dit nooit meer

als ze hun zaken regelen los het op geef mijn geld terug 518055900760814687
electro cat fontein en de placemats deze strijd is al zo lang nu komt weer als antwoord dit mag niet gebeuren dit is standaard los dat van incasso op en geef dat geld terug en jullie horen niks meer dit duurt al maanden dat vest wordt niet betaald regel dat maar ik heb al zoveel weggegooid door te wachten wat niet geleverd is ook niet te betalen daar ben ik zo de fout mee ingegaan maar dat is ook de truc

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 03 september 2018 om 12:00 geantwoord

Beste Elly Bosscher,

Jammer om te horen!

Wij hebben deze factuur niet meer in ons bezit en kunnen deze ook niet meer inzien. Contact over de genoemde factuur kan enkel nog via Segoria verlopen.
Wij adviseren je dan ook om contact met Segoria op te nemen.
Je kunt ze bereiken onder nummer 020 - 8082854.

Groet, Marleen

Heeft op 03 september 2018 om 17:52 geantwoord

telefonisch contact gehad ik heb het niet gemeld kijk op jullie chatbox maanden lang

Alle klachten die gemeld zijn door missy7jaar