Klacht: Betalen DERTIENDE MAANDBEDRAG na afloop jaarcontract!

op 25 februari 2016 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Wij hadden een JAARcontract afgesloten bij BUDGET ENERGIE. Men zou verwachten dat na TWAALF termijnen te hebben betaald geen nota’s meer geïncasseerd zou worden. Niets is minder waar, BUDGET ENERGIE incasseert rustig een dertiende termijn terwijl het contract reeds is afgelopen.
Wij hebben deze dertiende termijn niet voldaan en nu eist BUDGET ENERGIE alsnog het bedrag – met een verhoging van 15 Euro.
Zonder deze betaling – incl. verhoging – weigert BUDGET ENERGIE de Eindafrekening op te stellen. Ondanks dat wij een flink bedrag terug zullen krijgen via de Eindafrekening.

Dertiende maand niet hoeven te betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Budget Energie

1 jaar geleden - Geachte heer Verhoeven, Hopelijk heeft de uitleg van mijn collega u meer duidelijkheid verschaft. Gelukkig krijgt een mooi bedrag terug! Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 26 juli 2017 om 15:10 geantwoord

Ik zie dat deze klacht onbedoeld open is blijven staan op dit forum. In uw gegevens zie ik dat u destijds contact heeft gehad met een collega van onze afdeling klachten en dat dit toen meteen voor u is opgelost. Omdat dit al geruime tijd geleden is hebben we de klacht op dit forum afgesloten

Alle klachten die gemeld zijn door HenkVH