Klacht: Betalen bij het boarden

op 25 juli 2017 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 juni vlogen wij met Easyjet naar Rome. Bij het boarden bleek dat er geen ruimte meer was voor onze handbagage. Deze moest in het ruim. En oh ja, uw koffer is wel heel groot. Dat kost €60.
Ik had cash en kon betalen, maar het is natuurlijk van de gekke dat eerst gezegd wordt dat de koffer sowieso in het ruim gaat en vervolgens dat ie toch te groot was voor handbagage.
Ik begrijp dat dat helemaal niet meer mag tijdens het boarden. Men had mij er al bij de douane op moeten wijzen.

Gewenste Oplossing:

als ik wat hoor van Easyjet, want ik heb al een klacht achtergelaten op hun site. niets meer van gehoord. En natuurlijk helemaal als ze het geld terugstorten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JetwantBaas