Klacht: betalen

op 07 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Stap samen met mijn dochter in de bus en vraag om twee maal enkeltje roermond…ik heb de pinpas in mijn hand maar kreeg te horen dat de pinautomaat niet werkte…dat kan natuurlijk…ik pak 50 euro uit mijn beurs en kreeg te horen dat ik daar niet mee kon betalen met het verzoek de bus te verlaten als ik het niet kleiner had….uiteindelijk toch klein bij elkaar kunnen schrapen. Beetje gek dat je niet met een wettig betaalmiddel kunt betalen als de pinautomaat het niet doet.

Als ik gewoon met een wettig betaalmiddel kan betalen als de pinautomaat het niet doet.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 november 2017 om 10:01 geantwoord

Beste Alexandra64,

Spijtig om te lezen dat de pinautomaat in de bus niet werkte. Ik begrijp dat je daar van baalt. De pinautomaatopstelling in de bussen is nieuw en nog niet geheel vrij van problemen. Excuses daarvoor! Gelukkig had je uiteindelijk nog genoeg contant (klein)geld bij je waar je de reis mee kon betalen. Buschauffeurs kunnen een briefje van 50,00 euro inderdaad niet accepteren. Als het goed is staat dit ook in de bus aangegeven. Een buschauffeur heeft vaak niet terug van 50,00 euro. Excuses voor het ervaren ongemak!

^MR
Webcareteam Arriva

Heeft op 07 november 2017 om 10:04 geantwoord

Je gaat toch niet tegen iemand zeggen....dan ga je de bus maar uit.?!?!

Alle klachten die gemeld zijn door Alexandra64