Klacht: betaalde plaatsen reservering niet gekregen lange vertraging

op 11 oktober 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Gisteren zijn we thuisgekomen van onze 13 daagse vakantie naar ZAKYNTOS stilivi,we hebben een lange vertraging opgelopen op de terugweg van bijna 3 uur en voor onze betaalde gereserveerde plaatsen zaten andere mensen die er van de luchthaven die op hun kaart stonden en er niet afgingen wij zaten dus niet naast elkaar en dan een tussenlanding die extra vertaging opleverde is ook geen pretje en daarom wil ik een tegemoet koming van Sunweb. ons reserveringsnummer is 2943213.graag een andwoord terug aub met vr groet MJ Hoek van Duijvenbode

ik ben tevreden als u me iets kan terug betalen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

1 maand geleden - Beste meneer Hoek, Wat vervelend om te lezen dar u vertraging heeft gehad en dat u niet kon zitten op de door u gereserveerde stoelen. Ik heb uw bericht doorgestuurd naar onze afdeling Customer Support met het verzoek uw mail in behandeling te nemen. Binnen 4 weken kunt u een reactie of ontvangstbevestiging van de afdeling Customer Support verwachten. Heeft u nog aanvullende informatie of vragen, dan kunt u deze mailen naar customersupport@sunweb.nl. Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 04 november 2016 om 10:05 geantwoord

Beste meneer Hoek,

Op 3 november 2016 heeft u een inhoudelijke reactie per mail ontvangen van mijn collega van de afdeling Customer Support. Transavia betaald u het bedrag terug van de gemaakte stoelreservering. Helaas is er geen compensatie mogelijk voor de vertraging omdat de vertraging het gevolg was van een buitengewone omstandigheid. Er was sprake van hevige turbulentie waardoor het toestel heeft moeten uitwijken.

Wij gaan er vanuit dat de klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.

Team webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door AFBLIJVEN