Klacht: BETAALDE ONGEWENSTE SMS

op 05 september 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Goedemorgen,

Mijn laatste rekening schrok ik van de prijs, contact gehad met Vodafone en moest ineens betalen voor ongewenste sms voor games € 5,- per week. Nou ik maak hier nooit geen gebruik van. Volgens de medewerker moest ik naar payinfo en daar de zaak blokkeren, nou alles is daar geblokkeerd. Ondertussen is natuurlijk wel mijn rekening afgeschreven. Vervolgens krijg ik gisteravond weer een Sms van Zumodigames dus ik weer naar payinfo maar daar word weer aangegeven dat alles is geblokkeerd. Gelijk naar mijn telefoonrekening gaan kijken en zag tot mijn stomme verbazing dat ik weeral € 15,- buiten mijn bundel zat. Sorry maar ik ga dit echt weer niet betalen.

m.v.g

G van der Sluijs

Ik ben tevreden als Vodafone dit uitzoekt en mijn laatste rekening recht trekt en terug betaald en ervoor zorgt dat mijn volgende rekening gewoon normaal is

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Reactie van de melder van de klacht gerda02

4 maanden geleden - Goedemorgen, Ik krijg nu net een mailtje met de vraag of ik Vodafone wilt beoordelen omdat mijn klacht niet in behandeling word genomen, ik ga hier niet mee akkoord. Er word niet eens vermeld waarom mijn klacht niet in behandeling word genomen, als ik jullie zo moet beoordelen valt dit niet positief uit.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gerda02