Klacht: Betaalde e-tickets niet ontvangen

op 03 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2-7-2016 2 e-tickets besteld voor Delfsail. Betaald op 2-7-2016 om 18.54 en 18.55uur via IDEAL. Geen bevestiging ontvangen en geen e-tickets.
Kosten €19,90.

Gewenste Oplossing:

Z.s.m. mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 juli 2016 om 18:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste André,

Jammer om te lezen dat je de E-tickets voor Delfsail niet hebt ontvangen. We hebben helaas op sommige momenten te kampen gehad met een technische storing waardoor er soms geen e-mail bevestiging met de E-tickets de deur uit is gegaan. Excuses daar voor!

Je kunt voor de gemaakte kosten een restitutieverzoek indienen. Dat kun je hier: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact.htm doen door het veld onder 'Stuur een bericht' in te vullen. Geef daarbij even aan dat je na de betaling geen E-tickets voor Delfsail hebt ontvangen. Mocht je hierdoor tijdens het reizen naar Delfsail extra kosten hebben gemaakt, kun je ook daar restitutie voor aanvragen.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door A.A. de Lange