Klacht: Betaald voor waterdichte vlekken beschermer – Krijg geen vlekkenbeschermer maar 50 schoonmaak service in de komende 5 jaar.

op 29 januari 2014 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

In augustus 2013 hebben we de bank Remco bij Goossens besteld met een waterdichte vlekkenbeschermer. Bank is na 12 weken goed geleverd. Snel kwamen we erachter dat op de stof geen beschermendelaag was aangebracht. Er is namelijk een vloeibaar vlek ontstaan en wij kregen het niet uit. Na 4 weken kwam een “onafhankelijk” bedrijf volgens een brief controleren of ons stelling klopte. Het bedrijf dat volgens de medewerker voor de PROTEXX werkte kwam alleen schoonmaken en kon eventueel nog 50 keer komen en kon niet beoordelen of de beschermende laag er was of niet. Vervolgens een nieuwe klacht ingediend. Men zou drie dagen geleden nog moeten bellen. Tevens kwamen we ook achter dat een deel van de rugleuning van de bank een laag plastic in is vergeten. Niet te geloven wat een product we gekocht hebben en de service dat er geleverd wordt.

Ik will een nieuwe bank met een waterdicht beschermende laag. Als het kan - compleet afgewerkt zonder plastic stukjes in de rugleuningen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goossens

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goossens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maxarslan