Klacht: betaald voor speciale stoel, niet gehonoreerd, men wist van niets

op 09 mei 2017 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij vertrek vanuit Schiphol reeds aisle seat gereserveerd en betaald voor terugreis Kaapstad Amsterdam. Bij inchecken terugreis wist men van niets en accepteerde men zelfs mijn print-outs van de reservatie en betaling voor de speciale aisle seat niet. Ik val door lage bloeddruk soms flauw op nachtvluchten en wil een aisle seat zodat ik regelmatig op kan staan en wat rondlopen. Wat heeft reservatie en betaling op voorhand dan voor zin?
Men kon mij alleen een seat helemaal achterin tussen andere mensen geven. Dankzij de hoofd-stewardess kon ik ruilen voor een aisle seat.

Gewenste Oplossing:

Minstens terugbetaling van extra kosten aisle seat op KL598 en uitleg waarom men bij inchecken in Kaapstad hier niets van terug kon vinden in het systeem.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door beatrijs1