Klacht: Betaald voor een film maar kan de film niet bekijken.

op 11 september 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Maandag avond, 10 september, heb ik een film gehuurd bij Google Play Films. Netjes betaald. Echter kan ik de film niet bekijken omdat de film nergens staat. Dus ook niet bij mijn films etc. In de ordergeschiedenis staat er niks. Het geld is ondertussen wel afgeschreven. Ik heb Adyen direct een bericht gestuurd maar krijg als antwoord dat ik google maar moet mailen? Maar google kan je niet zomaar contacten en aangezien de betaling via Adyen gaat ga ik ervan uit dat zij contact kunnen opnemen met google en of het geld netjes terug kunnen storten.

Ik ben pas tevreden als ik netjes mijn geld terug krijg en dat google play films gaat oplossen dat je gehuurde films gewoon netjes kunt kijken als je er voor hebt betaald.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 12 september 2018 om 17:02 geantwoord

Geachte heer⁄mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Zaagten