Klacht: Betaald niets intvangen

op 07 februari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 25 januari €45,89 betaald voor een trui niets intvangen.

Gewenste Oplossing:

Als ik artikel ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 01:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte JS Besseling,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

De bovenstaande gegevens bieden ons de mogelijkheid om uw betaling in ons systeem na te kijken, hieruit blijkt het volgende. De bestelling is goed gegaan en uw geld is aangekomen bij Teezily. Voor vragen over de goederen in de bestelling zou ik u willen vragen om contact op te nemen met https://www.teezily.com/ of via support@teezily.com.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door JSB1