Klacht: Betaald niets intvangen

op 07 februari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Op 25 januari €45,89 betaald voor een trui niets intvangen.

Als ik artikel ontvang

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 01:22 geantwoord

Geachte JS Besseling,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

De bovenstaande gegevens bieden ons de mogelijkheid om uw betaling in ons systeem na te kijken, hieruit blijkt het volgende. De bestelling is goed gegaan en uw geld is aangekomen bij Teezily. Voor vragen over de goederen in de bestelling zou ik u willen vragen om contact op te nemen met https://www.teezily.com/ of via support@teezily.com.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com