Klacht: Betaald met cadeaubonnen, geen bevestigingsmail noch product ontvangen.

Lieke97 op 15 september 2021 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Verleden week heb ik 2 dekbedden besteld bij Hema van cadeaubonnen via de app. Na een dag keek ik in mijn bestelgeschiedenis en er stond dat er niks besteld is. Echter doen de cadeaubonnen het niet meer, dus is het geld daar wel vanaf geschreven. totaalbedrag is 48 euro dat ik nu dus kwijt ben.
Hema reageert niet op mail noch facebook berichten.

Gewenste Oplossing:

of de waarde aan cadeaubonnen terug zodat ik het alsnog kan bestellen, of ik wil gewoon mijn dekbedden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lieke97