Klacht: Betaald maar niks gekregen

Riekie0101 op 11 april 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Vanmiddag heb ik 10.99 betaald voor eenextra optie in de app Gardenscapes. Na betaling heb ik niks gekregen! Erg jammer was het 3 euro oke maar 11 euro vind ik erg jammer…

Hopelijk kan er iets aan gedaan worden

Geld weer netjes terug op mijn rekening

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 12 april 2018 om 10:39 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via [email protected], kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie:
https:www.adyen.comwhy-do-I-see-adyen-on-my-bank-statement

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
[email protected]
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door