Klacht: Betaald maar niet ontvangen een samsungs2accu

op 06 april 2013 over Laderwebshop.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

19/3 een accu besteld via de site, betaald via ideal en een bevestiging van de betaling ontvangen.
Daarna niets ontvangen.
Ik heb ik meerdere malen geïnformeerd wanneer de bestelling (voor 22.00 uur besteld, morgen thuis) zal worden afgeleverd.
Op mijn mails; Geen reactie.
Na een week gebeld met 0158874906 (Zonnehof 242 2632 26. Nootdorp)geen reactie.
Op 6/4 weer gebeld en gemaild; geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Laderwebshop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Laderwebshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Laderwebshop.nl

Heeft op 07 april 2013 om 00:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Accu's s2 hebben vertraging en zullen aankomende woensdag verzonden worden.

Alle klachten die gemeld zijn door a333muller