Klacht: betaald, maar ik krijg geen levering

op 18 oktober 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb voor ongeveer € 500 aan kleding besteld en betaald met masterdcard.
Na 2 weken nog niets ontvangen. Ik check op de website wat er gaande is. Status zegt: betaling ontvangen. Toch krijg ik een mailtje dat men mijn betaling nog moet “verifiëren”. Daartoe zou ik moeten een copie opsturen van een electriciteitsrekening om te bewijzen dat ik werkelijk op het aangegeven adres woon.

Wanneer ik contact probeer op te nemen met de klantenservice om aan te geven dat ik dit geen manier van werken vind en dus mijn bestelling wil annuleren, krijg ik geen reactie.
Tevens na een klachtenbrief dat ik hen ga aanklagen als ze me niet onmiddellijk mijn geld terugstorten, krijg ik geen reactie.

Ik ben tevreden wanneer ofwel mijn geld terug gestort wordt, ofwel mijn bestelling binnen 2 weken aankomt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 18 oktober 2016 om 01:28 geantwoord