Klacht: Betaald maar geen pakketje

op 07 september 2018 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 7 augustus een bestelling gedaan bij shein. Mijn pakketje is nogsteeds niet binnen. Ik kreeg een mail toegestuurd waarin stond dat de bestelling bevestigd en betaald was en het ongeveer 7 tot 10 dagen zou duren. Die zijn dus allang voorbij, ik heb rond vorige week een mail gestuurd maar geen antwoord.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling binnen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robinverkerk