Klacht: BETAALD MAAR GEEN BEVESTIGING

op 03 oktober 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Twee, bijna drie dagen geleden 303,96 euro betaald voor 2 vliegtickets Eindhoven-Lissabon retour, maar nog steeds geen betalingsbevestiging ontvangen, laat staan tickets !
Mijn e-mail-adres : stef.perry48@gmail.com
Graag snel uw reaktie i.v.m. reservering logement in Lissabon.

STEF PERRY

Graag snel betalingsbevestiging en liever nog de bestelde 2 tickets !

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Reactie van de melder van de klacht stef.perry48@gmail.cfom

2 maanden geleden - Wat raar dat u haast opgewonden en verrukt reageert op mijn klacht...! Maar goed, daar gaat het niet om ! Graag z.s.m. een betalingsbevestiging en liever nog de 2 vliegtickets die ik besteld heb, zodat ik verder in Lissabon een appartement kan gaan reserveren ! M.v.g. STEF PERRY

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 04 oktober 2016 om 13:42 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

U heeft een boeking gedaan bij Ryanair. Ik heb zojuist een e-mail gestuurd naar stef.perry48@gmail.com met extra uitleg over hoe u in contact kunt komen met Ryanair.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Heeft op 04 oktober 2016 om 19:41 geantwoord

Ik wil dat U dit probleem voor mij oplost
en kontakt opneemt met Ryanair !
Via u moest de betaling geregeld worden,
maar dat is tot op heden nog niet gebeurd
terwijl al wél een appartement in Lissabon is gereserveerd !

STEF PERRY

Bericht van Adyen

2 maanden geleden - Geachte heer Perry. Ik snap dat dit een vervelende situatie voor u is. Als Adyen zijn wij inderdaad verantwoordelijk voor de betaling. Wij hebben uw betaling getraceerd, deze is direct en zonder problemen afgehandeld. Ryanair heeft uw betaling ontvangen, zij zouden hierom u een bevestiging toe moeten sturen. Als dit tot op heden nog niet gebeurd is raad ik u aan toch contact op te nemen met Ryanair. Met vriendelijke groet, Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door stef.perry48@gmail.cfom