Klacht: Betaald maar bij H&M niet verwerkt

op 27 juni 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn bestelling betaald maar na een week is deze nog steeds niet verwerkt door H&M.
Ik bel vandaag naar de klantenservice en eerst wordt het hemd van mijn lijf gevraagd en nadat ik 20 minuten aan de lijn hang en wacht op een antwoord moet ik ophangen omdat ik geen bel tegoed meer heb. Nu weet ik nog niets, gelijk een email erachteraan gestuurd.
Dame aan de lijn was niet echt klantvriendelijk!

Gewenste Oplossing:

Antwoord dat mijn betaling is ontvangen en dat ik dat ook zie in mijn inlogpagina bij H&M.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niet van belang dacht ik