Klacht: betaald maar alsnog deurwaarder ingeschakeld

op 14 juli 2016 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

het is en blijft een bagger bedrijf lezen kunnen ze niet en rekenen ook al niet en als je belt zijn het gewoon horken aan de telefoon met geen greintje fatsoen er is gewoon betaald maar jujjie vinden het blijkbaar nodig om dubbel binnen te krijgen

als ik nooit meer iets van jullie hoor

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 14 juli 2016 om 10:22 geantwoord

Beste mevrouw Linden,

Enorm jammer dat jouw gevoel bij Oxxio zo negatief geladen is. Getuige de gewenste oplossing zal ik kort van stof zijn. Wij voelen ons toch geroepen te reageren op de door jouw opgegeven klacht, ook omdat je deze via dit platform openbaar maakt.

Wij vragen je enkel te betalen wat er in rekening wordt gebracht. Zonder verder in detail te treden zijn er sinds de start van levering, augustus 2015, tot en inclusief de eindnota van 31 mei 2016, tien nota's verstuurd. Hierbij de herinneringskosten buiten beschouwing gelaten. In deze periode hebben wij negen betalingen van je ontvangen. Een simpele rekensom wijst uit dat jouw betalingen helaas niet de openstaande nota's dekken. Als je prijs stelt op een saldo overzicht, verneem ik dit graag van je. Wellicht dat deze het openstaande saldo kan verduidelijken.

Luciano
Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door nel linden