Klacht: Betaald geen product

op 20 mei 2020 over Emma Matras in de categorie Beddengoed

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

22 april 2020 een bestelling geplaatst voor 2 kussens a €89,- per stuk. Ik wacht geduldig af, tot op zekere hoogte. Ik ontving een mail dat er vertraging was maar het kussen in week 19 verstuurd zou worden, helaas niet gebeurd. Via mails krijg ik geen contact, per telefoon telkens hetzelfde antwoord; het word eind deze week verstuurd. Ik geloof er niet meer in.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn bestelde en betaalde product geleverd word of ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Emma Matras

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Emma Matras nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DaMaFaLi