Klacht: Betaald en toch een aanmaning

op 30 mei 2021 over Nespresso in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via Coolblue een mini nespresso gekocht. Ook via Coolblue een digitale kadobon gekregen te besteden bij Nespresso om 100 koffiecups voor €5 aan te schaffen. Natuurlijk gebruik van gemaakt. Bij betaling kwam ik er al snel achter dat het geen €5 maar €10 was. Hierover contact opgenomen met Nespresso. Er was niks aan te doen. Jammer maar helaas. Meteen €10 overgemaakt. En nu al de tweede , onterechte, aanmaning gehad!!!

Gewenste Oplossing:

€5 terug en ophouden met aanmaningen sturen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HAvanLeuven-van Rangelrooij