Klacht: betaald bezorg abonnement eenzijdig gewijzigd

Marirel op 17 februari 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds enkele weken hebben wij een bezorg abonnement waarbij 120 euro voor 1 jaar vooruit betaald moest worden, AH heeft nu plots de bezorgmomenten drastisch gewijzigd. I.p.v. Van maandagochtend tot zaterdagavond hebben we nu de keuze uit dinsdagochtend, donderdagochtend en zaterdagochtend. Allemaal momenten waarop wij niet thuis zijn. Abonnement stopzetten en geld retour wordt geweigerd.

Gewenste Oplossing:

Abonnement per direct stopzetten en geld voor de resterende periode retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marirel