Klacht: betaald bedrag

op 09 juni 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

ik heb op julie rekening NL 14 RABO 0155503219 op 24-03-2016 een bedraaf van 25 euro gestrort en dat was verkeert kunnen julie die geld terug sturen op mij rekening M C ORTELA NL 54 INGB 0754424502 BEDANKT

als julie mij geld terug stuurt ben ik tevreden

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 10 juni 2016 om 10:07 geantwoord

Beste M.C. Ortela,

Bedankt voor je bericht.

Dit is het rekeningnummer van Global Collect. Helaas kunnen wij niet het bedrag terug storten op jouw rekening nummer.

Ik wil je vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met Global Collect om te vragen of Global Collect het bedrag wilt terug storten op jouw rekening.

Levi van Basic-Fit

Heeft op 10 juni 2016 om 18:59 geantwoord

Ik heb geprobeert mij geld terug te krijgen en lukt mijn nog niet ik wil dat julie die telefoon van die Global Collect voor mij te sturen want ik heb zoo veel nummer geprobeert en is niks ze zegen is niet hier

Bericht van Basic Fit

9 maanden geleden - Beste Maidette, Bedankt voor je reactie. Kan je mij het betaalbewijs mailen naar social@basic-fit.com. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door maidette
x