Klacht: Bestolen door SONY

op 12 september 2018 over Sony in de categorie Electronica Merken

CEREPAIR ordernummer: 1268547

Geachte heermevrouw,

Ik wil graag een klacht bij u melden:
Een aantal weken geleden ben ik op advies van een contactpersoon bij jullie naar CEREPAIR gereden met mijn sony soundbar uit 2015. Het apparaat reageerde niet meer op de afstandbediening, maar deed het nog wel handmatig.
Bij CEREPAIR aangekomen met aankoopbon van ruim drie jaar geleden bleek dat ik 33 euro moest betalen. Naja ok. Ik heb aangegeven dat ik de soundbar terug wil mocht blijken dat het niet te maken was. Nu blijkt dat de soundbar onderdelen niet meer te leveren zijn. Via het inkoopkanaal moest ik vernemen wat de vervolg stappen zijn.

Nu heb ik bij de MediaMarkt gisteren nagevraagd wat de credit restbedrag is, maar die geven aan dat de levensduur op 3 jaar staat voor dit apparaat en dat er geen restwaarde is….

Vandaag krijg ik deze mail van CEREPAIR als reactie op mijn vraag om het apparaat naar mij terug te sturen per post.

Geachte heer Banis,

Dank voor uw bericht. U heeft een Sony product bij ons ter reparatie aangeboden, wat niet meer te repareren is, aangezien de benodigde onderdelen niet meer te leveren zijn.
Er is een restwaarde credit aangevraagd bij Sony, daarmee wordt het product ook eigendom van Sony en komt helaas niet meer retour.
U kunt via uw inkoopkanaal navraag doen naar de creditnota.

Vertrouwend u voldoende te hebben geïnformeerd.

Kind regards,
CE Repair Services Mijdrecht,

Is het niet heel bijzonder dat als Sony niks compenseert en ik mijn apparaat kwijt ben dat het wel gewoon doet?

Ik voel mij nu echt bestolen door SONY.

Graag verneem ik uw reactie.

Daniel Banis
0615449037

Of mijn product terug, of een normaal restbedrag voor het halen van een nieuwe product

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daniel Banis