Mijn Klacht:
Ik heb op 12 december een bestelling gedaan op de website. Op 28 december is het jurkje binnengekomen, maar het jurkje lijkt niet op het bestelde jurkje. Het stofje is zwart met witte stippen en heeft bijvoorbeeld helemaal geen glitters, wat de foto’s wel impliceren en zoals het letterlijk in de beschrijving staat. Daarnaast zijn er nog een drietal punten n.a.v. de kwaliteit van het jurkje zelf:
Aan de voorzijde zitten er twee stikselnaden over de lengte; waar het stofje raar trekt als je het aan hebt.
Aan de achterzijde zit er één stikselnaad over de lengte wat het jurkje scheef trekt
De kleur van het kant komt niet overeen met de kleur van het jurkje; ze zijn niet even zwart.
Kortom, om verschillende redenen wil ik het jurkje terugsturen.
Ik heb in de voorwaarden gelezen dat bij terugsturen de kosten hiervan voor mijn rekening komen. Hier ben ik het niet mee eens. Als het jurkje juist omschreven stond (jurkje met stippen) dan had ik het niet besteld. Ik ben dus van mening dat de foto’s en de omschrijving niet juist zijn geweest en dat ik door verkeerde informatie dit jurkje heb uitgekozen. Ik heb daarom gevraagd om ook de verzendkosten te vergoeden.
Hierop heb ik geen reactie gekregen, behalve een retourformulier voor naar China.
Gewenste Oplossing:
Vergoeding van het jurkje én kosteloos retourneren.