Klacht: Aan het lijntje houden

Rianne t. op 15 juli 2023 over Besties On Tour in de categorie Internetshops - Kleding

Een leuke tas besteld met als mededeling “vandaag verzonden” na 4 weken nog steeds niets ontvangen. In de tussentijd gemaild dat ik de bestelling wilde annuleren, dit ging niet want de bestelling lag zogenaamd al bij de vervoerder. Dit probleem bij Klarna gemeld, kreeg ik een mail van Besties om de klacht in te trekken bij Klarna anders konden ze mij niet verder helpen. Dit gedaan onder voorwaarde dat het snel opgelost zou worden. Zojuist een mail ontvangen dat de tas niet op voorraad blijkt te zijn, ik kan wel een andere uitzoeken of annuleren. Dit laatste heb ik bij deze gedaan, nu afwachten of ze het waar maken. Ze liegen alles aan elkaar. Vreemd dat de tas eerst bij de vervoerder ligt en dan opeens niet op voorraad. Mensen bestel hier niet!!

Dat de bestelling geannuleerd wordt, ook bij Klarna

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Besties On Tour

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Besties On Tour nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rianne t.