Klacht: Bestempeld als dief en niet als klant

op 11 juli 2019 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik weet niet of dit de polesie is van het bedrijf maar ik vind het heel irritant dat ik elke keer bij Dirk mijn tas moet laten controleren, het bekruipt mij dat ik als dief aangezien wordt aangezien ik boodschappen moet doen en ik geen tas van Dirk krijg en mijn eigen boodschappentas mee moet nemen, ik kom met lege tassen naar de winkel die ze ook zo kunnen zien bij het afrekenen van de boodschappen en toch krijg ik het irritante verhaal om deze tassen te laten zien het gaat hier weer van het ene uiterste naar het andere uiterste.
Ik begrijp best wel dat als je ergens anders boodschappen heb gehaald dat er een controle plaats moet vinden, maar om nu elke klant als dief te bestempelen gaat mij toch wel erg ver zeker als je kunt zien dat de boodschappen tas(sen) leeg zijn.

Dirk ik zou het beleid omtrent tassencontrole even iets anders opzetten, niet zomaar iedere klant bestempelen als DIEF of VERDACHTE maar gewoon weer als KLANT.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Caddy57