Klacht: Bestelnummer 100060450

op 10 juni 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Leertijd was max 7 werkdagen, een maand gewacht nog steeds niets na een maand bestelling geannuleerd omdat het zo lang duurde en nu moeten ze het bedrag terug storten en wat denken jullie? ook dat duurt 14 dagen zeggen ze.

Gewenste Oplossing:

Bedrag z.s.m. terugstorten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 10 juni 2016 om 14:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Osman,

Vervelend dat het niet gegaan is zoals de bedoeling is. Dit is uitgebreid per email besproken.

Kun je aangeven wat er nu aan de hand is? Je plaatst een klacht, maar de melding van het annuleren en het terugbetalen zit nog binnen de aangegeven termijnen. Ik snap daarmee helaas niet wat er op dit moment aan de hand is / wat ik voor je kan doen.

Ik heb je bestelling na gekeken, maar deze is gister terugbetaald.

Met vriendelijke groet,
Gave Actie

Alle klachten die gemeld zijn door cilli